Reserviläispäivä

Ajankohta 5.9.2020
Paikkakunta Kajaani
Ilmoittautumisaika 5.2.2020 14.34 - 6.8.2020 12.00

Kurssille osallistuttuaan reserviläinen tietää mahdollisuuksista kouluttautua ja toimia maanpuolustukseen liittyvissä tehtävissä Puolustusvoimien harjoituksissa ja MPK:n toimintaan liittyen.

Kurssi soveltuu erityisesti Kainuussa asuville reserviläisille (johtajat ja miehistö) sekä erityisesti maakuntakomppanian ja taistelukoulutusyksikön tehtävistä kiinnostuneille.

Asevelvollisuus suoritettu.

Kurssin suorittaminen tuottaa yhden korvaavan KH-vuorokauden.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Alustava ohjelma (tarkennetaan myöhemmin):
Ajankohtaista puolustusvoimista
Reserviläisten tehtävät