Lähitaistelu 2

Kesto 1 vrk
Paikkakunta Pirkkala
Ilmoittautumisaika 10.12.2019 9.50 - 1.11.2020 23.00

Kurssin jälkeen kurssilainen osaa toimia turvallisesti ampumaradalla, tuntee nykyaikaisen taistelutavan mukaisen pistoolin käytön lähitaistelussa sekä osaa toimia tarkoituksenmukaisesti lähitaistelutilanteessa, jossa ampuminen on estynyt.

Avoin reserviläisille, jotka ovat suorittaneet MPK lähitaistelukurssi 1:n Pirkkalassa.

KURSSILLE ON ILMOITTAUDUTTAVA 28 PÄIVÄÄ ENNEN KURSSIN ALKUA. Kurssi on lähitaistelun jatkokurssi. Kurssilla opetetaan käyttämään muita välineitä kuten pistintä, veistä ja kenttälapiota lähitaistelussa. Harjoitellaan toimimista käsikähmässä, toimintaa vartiomiestä vastaan ja vangin sieppaamista. Ammuntaosuudessa harjoitellaan käyttämään pistoolia puolustautumiseen lähitaistelussa. Sovelletut harjoitukset ovat vaativia. Kurssi on fyysisesti raskas.

Lähitaistelukurssi 2:n sisältö: lähitaisteluammunta pistoolilla, lähitaistelukoulutusta oheisharjoitteluna ja sovellettu lähitaisteluammunta pistoolilla.

Osallistumismaksu sisältyy kurssilla ammuttavat patruunat

Satakunnan Lennosto, Pirkkala
Varuskunnantie 274