Perusammuntojen johtajakurssi

Kesto
Paikkakunta Tikkakoski
Ilmoittautumisaika 20.4.2020 18.13 - 24.7.2020 8.00

Piirin ammunnanjohtaja oikeuden saavuttaminen.

Reserviläisille, jotka haluavat MPK:n ammunnanjohtajan oikeuden.

Ennen kurssin alkua on suoritettava hyväksytysti PvMoodlessa oleva tentti. Linkki tenttiin ja tunnukset lähetetään ilmoittautuneille.

Koulutuksen teoriaosuus käydään verkossa TEAMS koulutuksena kahtena iltana, 4.8 ja 9.8. Näihin on osallistuttava, jotta voi osallistua tähän lähijaksoon

Lähijaksolla kurssilaiset suorittavat harjaantumistehtäviä ammunnanjohtajatehtävissä sekä ammunnanjohtajan apulaisen tehtävissä. Lähijaksolla kurssilaiset antaa ammunnnanjohtamisnäytön, jonka hyväksytysti suorittaneille esitetään Piirin ammunnanjohtajaoikeuksia.

Tämän kurssin jälkeen on mahdollista hakeutua jatkossa Sotva ammunnanjohtajakoulutukseen!

KURSSIN PITOPAIKKA VOI MUUTTUA, RIIPPUEN KUINKA ILMASTK PÄÄTTÄÄ ALUEIDENSA KÄYTÖSTÄ!

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Moodle-tentti, Etätehtävät, teoriaopetus, MPK:n aseiden käyttökoulutus, käytännön harjoittelu ammunnanjohtajan tehtävässä, näyttöjen antaminen.

Hinta sisältää koulutuksen, ruokailut ja patruunat.

Vanha esikuntakomppania, ILMASK, Tikkakoski
Immolantie 9