Perustamiskurssi

Kesto 3 vrk
Paikkakunta Helsinki
Ilmoittautumisaika 17.11.2019 19.49 - 10.11.2020 23.00

Kurssi vastaa viikonlopun kurssien varustamisista ja puruista.

Muutoin kurssit johtavat ja vastaavat itse omista perustamisesta, harjoituksen aikaisesta huollosta ja purusta.

Kurssi on tarkoitettu MPK:n aktiivitoimijoille ja perustamisesta kiinnostuneille reserviläisille.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

MPK gör nödvändiga förändringar i utbildningstidtabellerna i enlighet med rekommendationer från statsrådet och myndigheterna. Uppdaterad information om situationen (på finska) hittas i MPK:s nyheter: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK’s distrikt informerar deltagarna om möjliga förändringar via e-post. Kom ihåg att försäkra dig om att e-postadressen på ditt MPK-kort är rätt.

Aikataulu:
Perjantai: Perustaminen, paikalle klo 16.00