Kenttämuonituskurssi

Kesto 3 vrk
Paikkakunta Taipalsaari
Ilmoittautumisaika 18.1.2020 11.03 - 11.8.2020 9.00

Kyettävä järjestämään perusyksikön kenttämuonitus.
Hallittava kenttämuonituskaluston käyttö ja huolto.

Huollon koulutetut reserviläiset. Kurssille voidaan hyväksyä myös MPK:n jäsenjärjestöjen huollon edustajia.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

MPK gör nödvändiga förändringar i utbildningstidtabellerna i enlighet med rekommendationer från statsrådet och myndigheterna. Uppdaterad information om situationen (på finska) hittas i MPK:s nyheter: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK’s distrikt informerar deltagarna om möjliga förändringar via e-post. Kom ihåg att försäkra dig om att e-postadressen på ditt MPK-kort är rätt.

-Ilmoittautuminen
-Varustaminen ja ajoneuvojen vastaanotto