Kohteensuojauksen kouluttajakurssi

Kesto 2 vrk
Paikkakunta Tampere
Ilmoittautumisaika 18.11.2019 13.04 - 26.7.2020 23.00

Tavoite kurssilla on kehittää ja suunnitella kohteensuojaamista. Kurssin jälkeen on luotu suunnitelma kohteensuojaamiskoulutuksen kehittämisestä ja eteenpäin viemisestä.

Kurssi on kohdennettu MPK:n kohteensuojauksen kouluttajille.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

KURSSILLE ON ILMOITTAUDUTTAVA 28 PÄIVÄÄ ENNEN KURSSIN ALKUA. Kurssi varustetaan, mutta mukaan kannattaa ottaa omat säänmukaiset käsineet ja maastokelpoiset jalkineet. Oma vara-alusvaatekarta kannattaa ottaa mukaan.
Kurssin aikana ei ole mahdollisuutta yöpyä kotona.

Käsiteltäviä aiheita ovat mm. voimankäytön oikeudet, kohteen turvatarkastus, kulunvalvonta, aluepartiointi sekä tukikohdan/pesäkkeen puolustus. Kurssi on fyysisesti kevyt.

SOTVA maksuton kurssi

Virastotalo