Reserviläiskivääriammunta

Kesto
Paikkakunta Taipalsaari
Ilmoittautumisaika 1.3.2020 9.00 - 12.7.2020 23.00

Kyettävä ampumaan turvallisesti kiväärillä.
Tunnettava varomääräykset. Osattava toiminta ampumaradalla ja aseen käsittely.

Kaikille 18-vuotta täyttäneille Suomen kansalaisille.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

MPK gör nödvändiga förändringar i utbildningstidtabellerna i enlighet med rekommendationer från statsrådet och myndigheterna. Uppdaterad information om situationen (på finska) hittas i MPK:s nyheter: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK’s distrikt informerar deltagarna om möjliga förändringar via e-post. Kom ihåg att försäkra dig om att e-postadressen på ditt MPK-kort är rätt.

Aikataulu julkaistaan myöhemmin.

Kurssimaksu sisältää: Aseen käytön, patruunat, taulut, vakuutuksen ja suojavälineet.

Taipalsaari
Rantatie 150, Taipalsaari. Taipalsaaren harjoitusalue.
54920 Taipalsaari

Kurssinjohtaja Sami Pesonen 0405711193.
Koulutuspäällikkö Ville Hautamäki 0405172950.