Kesäyön marssi 2020 Jyväskylä 25 km

Kesto 0,5
Paikkakunta Jyväskylä
Ilmoittautumisaika 25.4.2020 20.03 - 12.8.2020 17.30

Tavoitteena on kehittää kansalaisten marssitaitoja sekä heidän pitkäkestoista fyysistä toimintakykyään, edistää kaikkien kansalaisten liikunta-aktiivisuutta sekä aktivoida nuoria maanpuolustuskoulutustoimintaan.

Kävelyä harrastaville henkilöille. Voit ilmoittautua marssille myös paikan päällä. Jälki-ilmoittautuneiden osallistumismaksu, 30€, maksetaan pankkikortilla paikan päällä.

Kesäyön marssi on perinteinen marssitapahtuma, joka on tarkoitettu kaikille kunnostaan huolehtiville. Tänä vuonna marssi järjestetään 23. kerran ja marssi järjestetään neljättä kertaa myös Jyväskylässä lauantaina 15.8.2020. Marssille voit osallistua yksin, kaksin tai joukkueena. Myös sauvakävelijät ja kiinnipidettävät koirat ovat tervetulleita. Joukkueiden ilmoittautuminen sähköpostilla ahti.piikki@mpk.fi. Joukkueissa joka kymmenes marssija on ilmainen.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Tapahtumapaikka on Buugi Liikunta- ja hyvinvointikeskus , Sykeraitti 7-9, 40630 Jyväskylä.
Koronapandemian takia alkujumppaa ei ole ja liikkeelle lähtö tapahtuu porrastetusti klo 17.00 - 17.30.
Ilmoittaudu marssitoimistossa Buugin edessä ja lähde reitille. Reitti kiertelee Laajavuoressa hiekkaisia teitä ja polkuja pitkin ja sen jälkeen Palokkajärven. Reitillä on muutamia lyhyitä asfalttiosuuksia.

Osallistumismaksuun sisältyy vakuutus, huolto reitin varrella, kunniakirja ja kangasmerkki, maalissa keittoateria sekä mahdollisuus käyttää peseytymistiloja.
Koronapandemian tilanteen muuttuminen voi vaikuttaa huollonjärjestelyihin.
Osallistumismaksu lähetetään sähköpostilla marssin jälkeen.
Jälki-ilmoittautuminen on Buugissa. Jälki-ilmoittautumisen hinta on 30 € ja maksu VAIN pankkikortilla tai laskulla.

Buugi Liikunta- ja hyvinvointikeskus
Sykeraitti 7-9