Kestävyystestitilaisuus Tuusulassa

Kesto 2 tuntia
Paikkakunta Tuusula
Ilmoittautumisaika 16.1.2020 0.00 - 26.8.2020 18.00

Kurssilla testataan kestävyyskuntoa Cooperin testillä ja UKK-kävelytestillä. Niiden perusteella kurssilainen saa tiedon omasta toimintakyvystään.

Kaikille

Testattavan on oltava testaustilanteessa terve ja kykenevä tekemään testin.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

MPK gör nödvändiga förändringar i utbildningstidtabellerna i enlighet med rekommendationer från statsrådet och myndigheterna. Uppdaterad information om situationen (på finska) hittas i MPK:s nyheter: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK’s distrikt informerar deltagarna om möjliga förändringar via e-post. Kom ihåg att försäkra dig om att e-postadressen på ditt MPK-kort är rätt.

Ilmoittautuminen, alkulämmittely, testi (alle 45-vuotiailla Cooperin testi ja yli 45-vuotiailla UKK-kävelytesti), jäähdyttely

Osallistumisen peruuttaminen ilman piiripäällikön hyväksymää syytä alle 7 päivää ennen kurssia ei oikeuta kurssimaksun palauttamiseen.

Tuusulan urheilukeskus
Kilpailukuja
04300 Tuusula

Kurssin johtaja ja hallinto: Liikuntapäällikkö Harry Sainio, harry.sainio@mpk.fi, 040-9031721