Syksy HUOVI20 Johtaminen / tilannejohtaminen

Kesto 3,0 vrk
Paikkakunta Säkylä
Ilmoittautumisaika 26.5.2020 12.00 - 13.9.2020 23.00

Kurssin tarkoituksena on antaa perusteet paikallispataljoonan suojaus- tai maakuntayksikön partiointitoiminnan johtamisesta, tukialueen taistelussa käytettävistä partiointi- ja valvontamenetelmistä sekä käytettävistä viestimenetelmistä ja -kalustosta. Kurssin käytyään osallistuja osaa antaa partiokäskyn, osaa tukialueen partioinnin perusmenetelmät ja osaa käyttää tukialueen paikallispataljoonan komppanioiden viestimenetelmiä.

Kurssi soveltuu MPK:n sitoutuneelle kouluttajalle ja harjoitusten sekä kurssien johtajille.
Kohderyhmänä ovat maakunta-, sotilaspoliisi- ja suojauskomppanioiden ryhmän- ja joukkueenjohtajat.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: Ohjeita osallistujalle. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Kurssi tapahtuu sisä- ja ulkotiloissa. Kurssilaisille jaetaan tarvittaessa puolustusvoimien suojavaatetus.
Mukaan henkilökohtaiset hygienia ja muistiinpanovälineet.

Kurssi alkaa perjantaina 25.9.2020 klo 18.00 ja päättyy sunnuntaina klo 16:00 mennessä.
Kurssi sisältää:
- oppitunteja
- Karttaharjoituksia
- Johtamista kartan kanssa

Kurssi on osallistujille maksuton.

Porin Prikaati
Porilaistie 1