Laskuvarjohyppykurssi nro 7, Malmin lentokenttä

Kesto 3 päivää
Paikkakunta Helsinki
Ilmoittautumisaika 7.5.2020 0.00 - 18.8.2020 12.00

Kyettävä toteuttamaan turvallinen laskuvarjohyppyharjoitus.
Tunnettava: kurssin tavoitteet ja vaatimukset
Osattava: palvelusturvallisuus
Hallittava: laskuvarjohypyn turvallinen toteutus

Kurssi aiemmin kurssimme suorittaneille ja LJK:n hyppykoulutuksen aikanaan saanneille.
Kurssille voi myös ilmoittautua uudet toimintaan mukaan hyväksytyt henkilöt.

Kurssille mahtuu n. 30-40 osallistujaa.

Laskuvarjohyppykurssilla kerrataan perusasiat ja varjon käsittelyn, ohjattavuuden sekä turvallisen alastulon maahantuloalueelle harjoittelemista että suoritetaan kertaavia hyppyjä.

Hyppääjällä tulee olla voimassa oleva vakuutus laskuvarjohypyille, jossa on myös kolmannen osapuolen vakuutus 1 M€, sekä Laskuvarjojääkärikillan jäsenmaksu maksettu hypätäkseen Malmilla.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Kokoontuminen perjantaina klo 12.00 alkaen Hotelli Nuuksiossa, Naruportintie 68, 02860 Espoo erityisesti uusien kurssilaisten tulee olla paikalla koulutusta varten tällöin, kysy respassa Juhaa.
Klo 12.00 - 15.00 koulutusta kertaamalla aiemmin opittuja asioita ja tarkastetaan sekä pakataan varjot, sekä lähdetään hyppäämään Malmille. Lauantaina on hyppytoimintaa klo 10.00 alkaen ja sunnuntaina samoin. Kotiutuminen sunnuntaina klo 17.00 mennessä. Tarkemmat ohjeet n. 1 viikko ennen kurssia lähetettävässä kurssiohjelmassa.

Malmin lentokenttä
00700 Helsinki