Salon Lukion turvakurssi

Kesto 2,0
Paikkakunta Pöytyä
Ilmoittautumisaika 27.5.2020 9.53 - 2.8.2020 23.00

Kurssin jälkeen osallistuja on suorittanut lukion määrittelemän turvakurssin tutustumisosuuden puolustusvoimissa. Tietää, miten varuskunnassa arkipävät on ohjelmoitu, osaa koota puolijoukkueteltan, valmistaa ruokaa trangialla ja on oppinut hätäensiavun perusteita.

Kurssi soveltuu Salon lukion turvakurssin valinneille oppilaille.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: Ohjeita osallistujalle. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Kurssilaisten varusteista ja ruoka-aineallergioista tehdään erillinen kysely ennen tutustumista.

Kurssin ohjelma ja sisältö jaetaan kurssilaisille turvakurssille ilmoittautumisen yhteydessä.

kurssi on osallistujille maksuton.

Raasin harjoitusalue
Raasintie