Pistooliammunnan ABC naisille

Ajankohta 19.7.2020
Paikkakunta Kauhava
Ilmoittautumisaika 1.6.2020 8.00 - 13.7.2020 21.00

Tavoitteena on opettaa kurssilaisille perusteet tähätäämisen ja laukaisuun sekä turvalliseen aseenkäsittelyyn.

Kaikille ampumaharrastuksesta kiinnostuneille yli 18 vuotta täyttäneille naisille. Aikaisempi ammuntakokemus ei ole tarpeellinen.

Kurssilaisille jaetaan suojavarusteina kuulonsuojaimet ja suojalasit.
Kurssimaksuun sisältyy MPK:n aseet ja patruunat. Omia aseita voi käyttää, jolloin kurssimaksusta vähennetään patruunakulut. Ota mukaan sopiva ulkovarustus.

Kurssin hintaan sisältyy ruokailu ja kahvi. Omaa pientä evästä voi varata mukaan.

Kurssista myönnetään reserviläisille yksi rinnasteinen kertausharjoitusvuorokausi! (Merkitään jälkikäteen kurssitietoihin)

-Toiminta ampumaradalla
- Varomääräykset
- Aseen turvallinen käsittely
- Ammunnan harjoittelu
- Ammunnat
– Jälkitoimet

Koulutus on jäsenjärjestöjen ampumaohjelmistoihin perustuvaa varautumis- ja turvallisuuskoulutusta, eikä ampuma-aselain mukaista sotilaallisia valmiuksia palvelevaa koulutusta.

Laina-aseella ampuville lisäksi patruunamaksu 20€.

LSK Business Parkin pistoolirata
Loppusuora 20