SRA-ampujakurssi - hankimme SRA ampujan statuksen

Kesto 4 vrk
Paikkakunta Säkylä
Ilmoittautumisaika 26.5.2020 8.00 - 21.8.2020 23.00

Kurssin jälkeen osallistujalla on SRA ampujan status ja lupa käydä ampumassa SRA kilpailuissa ja tapahtumissa. Osallistuja tuntee myös SRA:n säännöt ja osaa turvallisen asekäsittelyn.

Kurssi soveltuu kaikille SRA-ammunnasta kiinnostuneille yli 18-vuotta täyttäneille henkilöille, jotka haluavat suorittaa SRA-ampujan lisenssin.

Kurssiin ja kurssimaksuun sisältyy myös toisen viikonlopun koulutus ja patruunat.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: Ohjeita osallistujalleMPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Kurssin ikäraja 18-vuotta.
Kurssilaisilla ei tarvitse olla mukana omia aseita. Osallistujille ei jaeta erillistä suojavaatetusta. Muistiinpanovälineet on hyvä ottaa mukaan.

Kurssipäivät; 12.-13.9. ja 19.-20.9.2020

Kurssi sisältää:
- oppitunnit lajin säännöistä ja turvallisesta ammunnasta
- Lajiharjoittelua
- SRA-ampujastatuksen suorittaminen