Ampumakurssi 6

Kesto 0,5 vrk
Paikkakunta Mikkeli
Ilmoittautumisaika 18.3.2020 7.00 - 25.8.2020 22.00

Kyettävä ampumaan haulikolla ja pistoolilla. Osattava turvallinen aseenkäsittely, toiminta ampumaradalla, ammunta haulikolla ja pistoolilla.

Yli 18-vuotiaat naiset ja miehet.

Kurssilaiset varustetaan suojavarustuksella (kuulonsuojaimet, suojalasit). Osallistujalla ei tarvitse olla omaa asetta eikä aseen hallussapitolupaa. Kurssilla on mahdollista ampua omalla aseella. Kurssille hyväksytyille lähetetään noin kaksi viikkoa ennen kurssia kirje, jossa kerrotaan tarkemmin jaettavista varusteista, aikataulusta ja ajo-ohjeesta. Maksuohjeet lähetetään osallistumismaksun suorittamista varten kurssilaiselle aikaisintaan 21 päivää ennen kurssia sähköpostitse. Osallistumisen peruuttaminen tätä ennen ei aiheuta kustannuksia.

MPK:n tulee toimittaa SOTVA- kurssin ilmoittautumistiedot viimeistään neljä viikkoa (28 pv) ennen koulutuksen alkua tukevalle joukko-osastolle tai aluetoimistolle. Puolustusvoimilla on oikeus estää henkilön osallistuminen SOTVA- koulutukseen (PEKOULOS määräys HP810/3.12.2019).

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Päivän ohjelma
- aseen turvallinen käsittely, varo- ja ratamääräykset.
- MPK ammunnat haulikko 4 ja pistooli 8
Ammuntojen sisältö:
Haulikko 4 ammunta liikkeestä,
Pistooli 5, nopea tulenavaus

Osallistumismaksu sisältää aseet, patruunat 70kpl, suojavarusteet, vakuutuksen.

Kyrönpellon ampumarata, Mikkeli
Kyrönpellontie 6