Ketun Kierros 2020- maastotaidot

Kesto 2 vrk
Paikkakunta Mikkeli
Ilmoittautumisaika 9.3.2020 8.00 - 26.10.2020 22.00

Kyettävä selviytymään maastossa syksyllä. Osattava majoittuminen teltassa ja tilapäisvälinein, osattava liikkua maastossa valoisalla ja pimeässä, osattava hätäensiavun anto.

Kaikki erä- ja maastotaidoista kiinnostuneet naiset, miehet ja nuoret. Alle 18-vuotiailta vaaditaan huoltajien suostumus.

Kurssilaiset varustetaan suojavaatetuksella ml makuupussi ja makuualusta. Kurssille hyväksytyille lähetetään noin kaksi viikkoa ennen kurssia kirje, jossa kerrotaan tarkemmin jaettavista varusteista, aikataulusta ja ajo-ohjeesta. Maksuohjeet lähetetään osallistumismaksun suorittamista varten kurssilaiselle aikaisintaan 21 päivää ennen kurssia sähköpostitse. Osallistumisen peruuttaminen tätä ennen ei aiheuta kustannuksia. MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

1. päivä
- varustaminen
- perusteet maastossa liikkumiseen ja majoittumiseen
- siirtyminen autoin toiminta-alueelle
- siirtyminen maastoitse leirialueelle
- rastitehtäviä
2. päivä
- opetettujen asioiden soveltaminen käytäntöön

Osallistumismaksuun sisältyy vaatetus, muonitus, muut varusteet ja vakuutus.

Army Hostel, Karkialampi, Mikkeli
Jääkäritie 5