Reserviläisjohtaja 3

Kesto 3,0
Paikkakunta Taivalkoski
Ilmoittautumisaika 3.12.2019 11.34 - 6.9.2020 23.59

•osallistujien johtamistaitojen syventäminen ja johtamiskäyttäytymisen kehittäminen
•ongelmanratkaisu-, taistelunjohto-, ja motivointitaitojen kehittäminen kriisitilanteissa
•rakentaa vahva linkki syväjohtamiseen ja siviili/kertausharjoitus/kurssitilanteiden käsittelyyn.

Johtamistaitonsa kehittämisestä kiinnostuneet reserviläiset, jotka ovat käyneet reservinjohtaja 2 kurssin.

Majoitus tapahtuu maastossa telttamajoituksena. Varaa mukaasi henkilökohtaiset hygieniavälineet sekä henkilökohtainen, ulkona liikkumiseen soveltuva säänmukainen vaatetus. Harjoituksessa jaetaan myös sotilasvaatetus (suojavaatetus).

Harjoitus on vapaaehtoinen ja sen aikana syvennetään käytännön johtamisharjoitusten kautta osaamista syväjohtamisen toimintatapamalliin. Koulutus tapahtuu käytännön harjoituksina. Kouluttajina toimivat Puolustusvoimien hyväksymät MPK:n kouluttajareserviläiset.

Saapuminen kurssille perjantaina 18.9.2020 klo 17.00 mennessä.
Ilmoittautumispaikka: Hiukanreitti 225, 90650 Oulu

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

•Haastaviin/pulmallisiin johtamistilanteisiin perustuva 30 tunnin pituinen tiivis kokonaisuus
•Kurssilla haetaan yhdessä erilaisia ratkaisumalleja reservin johtajan eteen tuleviin vaikeisiin ja haastaviin johtamistilanteisiin
•Kurssi koostuu kouluttajien antamista tilanteista, ryhmätoiminnasta ja niiden toteutuman purkamisesta.

Maksuton

Maijanlammen leiri- ja harjoitusalue