Reserviläisjohtaja 2, 1/2

Kesto 2 päivää
Paikkakunta Tuusula
Ilmoittautumisaika 4.5.2020 20.06 - 22.7.2020 12.00

1) Tuntee johtamisen vaatimukset nykyaikaisen taistelun toimintaympäristössä.

2) Osaa arvioida omaa ja ryhmänsä käyttäyttäytymistä suhteessa yhteiskunnan ja lain asettamiin normeihin.

3) Hallitsee joukon toiminnan- ja suorituskyvyn kehittämisen periaatteet joukon tehtävän sekä toimintaympäristön edellyttämälle tasolle.

Kaikille itsensä kehittämisestä kiinnostuneille reservin päällystön jäsenille. Reserviläisjohtaja-1 kurssin hyväksytty suorittaminen on pakollinen ennen kurssille tuloa.

Pakollisena vaatimuksena Reserviläisjohta-1 kurssin hyväksytty suoritus.
Kurssiviikonloppujen:
29.-30.08.2020 ja 07-08.11.2020 välissä tehdään ryhmätyö

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

MPK:n johtamiskoulutusohjelman mukainen.

Osallistujilta vaaditaan Reserviläisjohtaja-1 kurssin hyväksyttyä suorittamista.

Kurssille hyväksytyillä oppilailla on mahdollisuus yöpyä kurssipaikalla yhden hengen huoneissa. Majoittuminen sisältyy kurssimaksuun.

Kouluttajat: Etelä-Suomen maanpuolustuspiirin kouluttajat sekä ulkopuoliset asiantuntijat.

Puolustusvoimien kurssikeskus
Rantatie 66