MAAKK kuntotesti 4

Aika 17.00
Paikkakunta Oulu
Ilmoittautumisaika 3.2.2020 15.15 - 5.8.2020 23.59

Maakuntakomppaniaan pyrkivien ja maakuntakomppaniaan sijoitettujen kunnon testaaminen.

Pohjois-Pohjanmaan maakuntakomppaniaan kuuluvat reserviläiset ja maakuntakomppaniaan hakeutuvat reserviläiset.

Henkilöllä tulee olla henkilökohtainen liikuntaan soveltuva vaatetus ja kengät, sekä lihaskuntotestiä varten telttapatja.

To 6.8.2020 klo 17.00 alkaen
Tapahtumassa järjestetään kuntotestin molemmat osiot, lihaskuntotesti ja 12min juoksutesti. Osallistujalla on mahdollisuus osallistua toiseen niistä.

Testi järjestetään Ouluhallin ja Välkkylän välisellä puistoalueella, Ouluhallintie 20.
35WMN2943710186

Lihaskuntotesti:
Lihaskuntotesti järjestyksessä: vyötärön ympäryksen mittaus, vauhditon pituus, istumaannousu ja etunojapunnerrus.

Tarkemmat tiedot suoritteista: vauhditon pituus 3 hyppyä kaikki kirjataan, istumaannousu ja etunojapunnerrus maksimitoistomäärä 60 sekunnissa ilman lepotaukoja.

Osallistujat jaetaan taistelu pareittain kahtia, toinen tulostaa ja toinen suorittaa, suoritteiden jälkeen vaihdetaan toisin päin.

Lihaskuntotesti suoritetaan ulkotiloissa, joten varaa mukaan sopiva ulkoliikuntavarustus, sekä telttapatja.

12min juoksutesti:
Cooper testi 12 minuutin juoksutesti. Juoksutesti on maksimaalinen aerobinen suoritus. Testillä mitataan juostua matkaa ja voidaan arvioida epäsuorasti koehenkilön maksimaalista aerobista kapasiteettiä eli kestävyyttä.

Osasto jaetaan taistelupareittain, toinen suorittaa, toinen tulostaa ja suoritteen jälkeen vaihto toisinpäin.

12min juoksutesti suoritetaan ulkotiloissa, joten varaa mukaan sopiva ulkoliikuntavarustus.

Kurssi on osallistujille maksuton.

Ouluhallin ja Välkkylän välinen puistoalue
Ouluhallintie 20