Voimankäytön jatkokurssi

Ajankohta 31.1.2020
Kesto 2 tuntia
Ilmoittautumisaika 20.12.2019 9.00 - 2.1.2020 23.00

Koulutuksen tavoitteena on ylläpitää osallistujien valmiuksia voimankäyttövälineiden ja fyysisen voiman käyttöön.

Osallistumisen esitietovaatimuksena on PV:n järjestämän voimankäyttökoulutuksen hyväksytty suorittaminen. Siviilissä hankittu osaaminen voidaan hyväksyä jos se voidaan katsoa riittäväksi. Ole yhteydessä kurssinjohtajaan ennen ilmoittautumista.
Jokaiseen harjoitukseen ilmoittaudutaan erikseen. Ilmoittaudu ajoissa, ilmoittautuminen sulkeutuu viimeistään 28 vuorokautta ennen kyseistä harjoitusta.
Mikäli et pääse kaikkiin, tule niihin joihin pääset. Pyri kuitenkin osallistumaan mahdollisimman moneen harjoitukseen.

Suositeltavat esitiedot

Koulutus järjestetään kuutena perjantai-iltana klo 18 - n. 19 koulutettaville erikseen ilmoitettavassa paikassa hyvien liikenneyhteyksien varrella Tapiolassa.

Alustavasti suunnitellut koulutuspäivät ovat:
31.1.
21.2.