Kivääriammunta 1 ja 4 (omat aseet/MPK-kiväärit)

Ajankohta 31.10.2020
Kesto 1
Paikkakunta Kajaani
Ilmoittautumisaika 30.12.2019 12.38 - 2.10.2020 9.00

Ampua asetuksen koulutusohjelman mukaiset ammunnat 1 ja 4.
Ohjelmaa tarvittaessa tarkennetaan ampujien kokenaisuudesta riippuen. Kurssiin liittyy ammunnanjohtajakurssilaisten valvotut harjaantumissuoritukset.

Kurssi soveltuu kivääeriammuntaa harrastaville ja siitä kiinnostuneille miehille ja naisille. Aikaisempi ampumakokemus ei ole välttämätön.

Noin kaksi viikkoa ennen kurssiajankohtaa ilmoitetaan ovatko MPK_kiväärit käytössä vai käytetäänkö omia aseita. Jos kurssi joudutaan toteuttamaan omia aseita käyttäen , sovitaan laina-aseiden käyttämisestä erikseen. Laina-aseita saadaan käyttöön rajallinen määrä.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

09 Ilmoittautuminen Hoikanportissa,, rata 4
09 Ammunta
12 Lounas
13 Ammunta jatkuu
16 Kurssin päättäminen
Kurssi päätetään ennen klo 16, jos suunnitelut ammunnat on suoritettu
ja opetustarkoitus on saavutettu.

Hoikanportin ampumarata
Lehtovaarantie 450