Yhteisharjoitus Tytti-20, Alokkaan alkeet

Kesto 3,0
Paikkakunta Turku
Ilmoittautumisaika 28.6.2020 9.50 - 9.9.2020 9.00

Kurssilaiset tutustuvat varusmiespalveluksen periaatteisiin. Tuntevat perusvarustukseensa kuuluvat varusesineet, teltta- ja kasarmimajoituksen sekä soveltuvin osin sotilaan perustaitoja.

Kurssi soveltuu naisille, jotka ovat saaneet palveluksenastumismääräyksen ja ovat yli 18-vuotiaita. Kurssi on fyysisesti raskas eli kurssilaisen pitää olla perusterve osallistuessaan kurssille.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Kurssi on maksuton. Tutustuthan osallistumisen perumisehtoihin ennen ilmoittautumista. Jos et saavu kurssille tai peru sitä pätevästä syystä 21 päivää ennen tapahtumaa, joudut maksamaan 40 euron maksun.

Perjantai -kurssilaisten varustaminen -majoittuminen kasarmille -toiminta kasarmilla

Lauantai -Maastokoulutus -Majoittuminen maastossa -Huoltotoimenpiteen

Sunnuntai -Varusteiden tarkistaminen ja palauttaminen -Sotilaskoti -Palaute -Harjoituksen purku

Pansio