Naisten kajakkivaellus

Kesto
Paikkakunta Upiniemi
Ilmoittautumisaika 15.1.2020 14.59 - 22.7.2020 17.00

Osallistujat osaavat liikkua turvallisesti kajakilla muiden seurassa suojaisalla merialueella, osaavat melonnan perusasiat sekä tietävät maastossa majoittumiseen liittyvät keskeiset turvallisuuteen, muonituksen järjestämiseen ja viihtyvyyteen liittyvät asiat.

Kohtuullisessa fyysissä kunnossa olevat naiset. Ei sovellu liikuntarajoitteisille.

Kurssimaksu sisältää koulutuksen, kajakit, muonituksen ja tapaturmavakuutuksen. Ota mukaan ulkoiluvarusteet ja hygieniavälineet.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Kurssi käsittää melonnan perusopetuksen, kaksi lyhyehköä melontavaellusta, sekä yöpymisen maastossa Upinniemen saaristossa.

Upinniemi
Upinniementie 1160
02470 Upiniemi

Koulutuspäällikkö Sakari Saikku (sakari.saikku@mpk.fi)