Reserviläiskuntotestaajan kurssi

Kesto 1 päivä
Paikkakunta Helsinki
Ilmoittautumisaika 3.2.2020 9.31 - 16.8.2020 23.59

Kurssin jälkeen osallistuja osaa pitää turvalliset ja luotettavat lihaskuntoa ja kestävyyskuntoa mittaavat testit Puolustusvoimien ohjesäännön mukaisesti.

Kurssi soveltuu liikunnasta ja testaamisesta kiinnostuneille reserviläisille ja mauille maanpuolustusihmisille.

Vaatimukset testaajakurssille ovat seuraavat:
- henkilö on kiinnostunut reserviläisten testaamisesta
- henkilöllä on piirin suositus/puolto kurssille
- henkilö omaa jotain liikunta-/terveysalan tai valmentajakoulutusta
- henkilö allekirjoittaa sitoumuksen toimia aktiivisena testaaja piirinsä alueella.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

MPK gör nödvändiga förändringar i utbildningstidtabellerna i enlighet med rekommendationer från statsrådet och myndigheterna. Uppdaterad information om situationen (på finska) hittas i MPK:s nyheter: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK’s distrikt informerar deltagarna om möjliga förändringar via e-post. Kom ihåg att försäkra dig om att e-postadressen på ditt MPK-kort är rätt.

Kurssilla käydään läpi reserviläisille pidettävien testien turvallisuusmääräykset ja käytännön järjestelyt.
Alustava aikataulu:
Kokoontuminen 19.9. lauantaina klo 8.00.
Kotiutuminen 19.9. lauantaina klo 19.00

MPK:n Keskustoimisto