Taktisen lentotiedustelun teoria 1

osaa
hallitsee
- xxx

Kurssi soveltuu eritasoisille PAIKP- johtajille, TIEDJ- sijoitetuille ja tällaisiin sijoituksiin suuntaaville reserviläisille.

Suoiritettu varusmiespalvelus ja sijoitus PAIKP:ssa.

Perustietämys taktisesta sotilastiedustelusta on hyvin suotavaa.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

MPK gör nödvändiga förändringar i utbildningstidtabellerna i enlighet med rekommendationer från statsrådet och myndigheterna. Uppdaterad information om situationen (på finska) hittas i MPK:s nyheter: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK’s distrikt informerar deltagarna om möjliga förändringar via e-post. Kom ihåg att försäkra dig om att e-postadressen på ditt MPK-kort är rätt.

Alustava sisältö on seuraava:
- ilmatiedustelutaktiikan perusteet RPAS- laitteillla
- sotilasilmailun määräykset
- sääoppi
- kyberturvallisuus
- tiedustelun tiedonhankinta ja analyysi PAIKP- viitekehyksessä

Radioniemi
Santahamina

Ulkoinen tiedotus: Valmiuspäällikkö Pasi Raatikainen, pasi.raatikainen@mpk.fi, 050 345 0691
Kurssinjohtaja Tuomo Karttiala,