Kunnossa Inttiin Santahaminassa

Ajankohta 21.8.2020 - 2.9.2020
Kesto 2 lähipäivää (21.8. ja 2.9.)
Paikkakunta Helsinki
Ilmoittautumisaika 17.3.2020 18.04 - 13.8.2020 23.00

Kurssin jälkeen osallistujat tietävät varusmiespalveluksen fyysisen vaatimustason ja osaavat valmentautua sitä varten. Kurssilaiset saavat myös muuta tietoa elämästä varuskunnassa.

Kaikille toisen asteen opiskelijoille ja muille varusmiespalvelukseen valmistautuville tai siitä kiinnostuneille henkilöille.

Kurssilla on sekä teoria että käytännön liikuntaharjoituksia niin sisä- kuin ulkotiloissa.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

MPK gör nödvändiga förändringar i utbildningstidtabellerna i enlighet med rekommendationer från statsrådet och myndigheterna. Uppdaterad information om situationen (på finska) hittas i MPK:s nyheter: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK’s distrikt informerar deltagarna om möjliga förändringar via e-post. Kom ihåg att försäkra dig om att e-postadressen på ditt MPK-kort är rätt.

Kurssilla on kaksi lähipäivää varuskunta-alueella sekä noin kahden viikon omatoiminen harjoittelujakso Marsmars.fi-applikaation avustuksella.

Santahamina

Kurssin johtaja: Harry Sainio, Liikuntapäällikkö, harry.sainio@mpk.fi, 040-9031721