Maakuntakomppanioiden rekrytointi- ja infotilaisuus 3/2020

Kesto 2 tuntia
Paikkakunta Lohja
Ilmoittautumisaika 1.4.2020 8.52 - 13.7.2020 18.00

Tiedotustilaisuuden tarkoitus on antaa tietoa osallistumismahdollisuuksista paikallispataljoonien maakuntakomppanioiden toimintaan.

Tilaisuus soveltuu asevelvollisille, joita kiinnostaa hakeutua johonkin Uudenmaan alueen maakuntakomppanioista.

Suoritettu varusmiespalvelus.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Tilaisuus kestää noin kaksi tuntia. Illan aikana esitellään maakuntakomppanioiden toimintaa osana paikallispuolustusta ja vastataan mahdollisiin kysymyksiin.

Lohjan Reserviupseerikerho
Suurlohjankatu 31