JÄÄK: Komppanian päällikkö- ja tulenjohtopäällikkökurssi 2/4

Kesto 2,5 päivää
Paikkakunta Tuusula
Ilmoittautumisaika 20.5.2020 14.45 - 3.7.2020 18.00

Opintokokonaisuuden jälkeen kurssilainen osaa johtaa komppaniaa osana paikallispataljoonan taistelua sen eri vaiheissa.

Lisäksi kurssilainen osaa tukea komppanian taistelua epäsuoralla tulella sen eri vaiheissa.

Tarkemmin tavoitteet esitetään opintoihin hyväksytyille.

Kokeneille reservinupseereille, jotka omaavat joukkueenjohtamiskokemusta vähintään 10 vuoden ajalta.

Kurssilaisen on oltava sijoituskelpoinen kyseisiin tehtäviin tai sijoitettu.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Osallistujan pitää suorittaa tämän neljän viikonlopun kurssikokonaisuuden aikaisemmat viikonloput hyväksytysti.

Kurssi sisältää 5 etäopintovaihetta ja lähijaksoja 4 kpl, joista jokaiselle on osallistuttava.

Puolustusvoimien kurssikeskus
Rantatie 66
04310 Tuusula

Kurssin hallinto: koulutuspäällikkö Aki Mäkirinta, aki.makirinta@mpk.fi, 040 5868282