Reserviläisjohtaja 1 osa 2

Kesto 2 vrk
Paikkakunta Ylöjärvi
Ilmoittautumisaika 5.5.2020 11.26 - 4.9.2020 23.00

Kurssin jälkeen osallistujat osaavat kehittää valmiuksia toimia esimiehinä ja ihmisten johtajina, osaavat parantaa valmiuksia kehittää itseään johtajina erityisesti Syväjohtamisen johtamismallin avulla, osaavat kannustaa vastuun ottamiseen itsensä jatkuvasta kehittämisestä, ja osaavat kehittää valmiutta oman johtamiskäyttäytymisen kriittiseen arviointiin.

Kurssi on avoin kaikille omien johtamis- ja esimiestaitojensa kehittämisestä kiinnostuneille. Kurssille ei ole esitietovaatimuksia, eikä osallistuminen vaadi johtamiskokemusta tai varusmiespalveluksen suorittamista.

Kurssille on ilmoittauduttava 28 päivää ennen kurssin alkua. Kurssi on toinen osa kahden viikonlopun kurssikokonaisuudesta. Katso myös Reserviläisjohtaja 1 osa 1. Voit osallistua myös vain toiseen viikonloppuun, mutta suositeltavaa on osallistua molempiin. Molempiin osiin ilmoittaudutaan erikseen.

Puolustusvoimien tutkimuslaitos
Paroistentie 20