SPOL-kurssi

Kesto
Paikkakunta Upiniemi
Ilmoittautumisaika 8.6.2020 14.45 - 19.8.2020 23.30

Kurssilaiset hallitsevat sotilaspoliisitoiminnan perusteet ja tuntevat uuden SPOL-oppaan muutokset.

Erikseen kutsutuille reserviläisille ja sotilaspoliisikouluttajille.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

MPK gör nödvändiga förändringar i utbildningstidtabellerna i enlighet med rekommendationer från statsrådet och myndigheterna. Uppdaterad information om situationen (på finska) hittas i MPK:s nyheter: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK’s distrikt informerar deltagarna om möjliga förändringar via e-post. Kom ihåg att försäkra dig om att e-postadressen på ditt MPK-kort är rätt.

Pe 18.9.2020:
- 16:00 Ilmoittautuminen Elokuvasalilla

Su 20.9.2020
- 16.00 Kursssin päätös (viimeistään)

Upinniemi
Upinniementie 1160
02470 Upiniemi

Kurssinjohtaja: Timo Turunen (turma.turunen@gmail.com)

Koulutuspäällikkö: Sakari Saikku (sakari.saikku@mpk.fi)