Tietoturvawebinaari osa 3

Kesto 0,5
Paikkakunta Turku
Ilmoittautumisaika 19.5.2020 16.35 - 7.6.2020 18.00

Luentosarjan jälkeen osallistujat tuntevat niiltä osin tietoteknisten asioiden, laitteiden ja sovellusten kyberturvallisuutta mille sarjan osioille ottavat osaa. Osallistujat saavat kurssilla perustietoa kyberturvallisuuden käsitteistä, ilmiöistä ja kehityssuunnista. Kurssin jälkeen osallistujilla on tietoa ja taitoa itsenäiseen tiedonetsimiseen, harjoitteluun ja osaamisen syventämiseen.

Luentosarja soveltuu kyberturvallisuudesta kiinnostuneille, joilla on tahto ymmärtää tietoteknisten asioiden, laitteiden ja sovellusten kyberturvallisuuden perusasioita ja kehittää omia kansalaistaitojaan.

Luentosarjan osissa 1-5 perehdytään arjen tietoturvaan, kyberturvallisuuden peruskäsitteisiin ja yleisimpien tietoturvauhkien torjumiseen. Osat ovat itsenäisiä kokonaisuuksia joten voit osallistua niille vapaavalintaisesti - voit poimia vain sinua kiinnostavimmat aiheet tai olla paikalla kaikki viisi iltaa.

Huom! Kurssi ei ole jatkoa huhtikuussa järjestetylle ja suurta suosiota saavuttaneelle tietoturvakurssiwebinaarille vaan toisinto siitä.

Tilaisuus järjestetään virtuaalisena käyttäen Microsoft Teams etäyhteyssovellusta.

Voit liittyä kurssille mukaan, vaikka itselläsi ei olisikaan Teamsia koneella. Tämä onnistuu Edge- ja Chrome- selaimilla. Osallistujille lähetetään hyväksymislinkki ja liittymisohjeet sähköpostilla.
Verkkoon kytkettyjen laitteiden ja sovellusten arkikäyttö kuten verkko- tai mobiilipankki sekä sähköpostin käyttö. Microsoft Teams käyttökokemus on eduksi.

Kolmannen webinaarin aiheena on SOME ja selausturvallisuus.

Kurssi on osallistujalle maksuton.

Webinaari
Rykmentintie 15