Kenttäkeitinkurssi

Kesto 3,0 vrk
Paikkakunta Säkylä
Ilmoittautumisaika 25.5.2020 13.20 - 5.8.2020 8.00

Kurssin jälkeen osallistuja osaa käyttää M13- kenttäkeitintä ja valmistaa sillä ruoan 400 hengen harjoitusviikonloppuna. Osallistuja osaa myös laskea elintarvikkeiden määrän/henkilö ja tietää miten niitä säilytetään ja käsitellään ennen harjoitusta, harjoituksen aikana ja sen jälkeen.

Kurssi soveltuu jo aiemmin keitinryhmän mukana olleille henkilöille ja kaikille niille, jotka ovat innostuneita oppimaan keittimen käytön sekä ruoan valmistuksen ja käsittelyn. Kurssille mukaan tulo edellyttää uusilla henkilöillä sitoutumista jatkossa harjoituksiin, joissa ruoka valmistetaan keittimellä.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti.
Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: Ohjeita osallistujalle.
MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Kurssilaisille jaetaan tarvittaessa puolustusvoimien suojavaatetus.
Ota mukaan hygieniapassi (vaatimuksena osallistumiseen), omat peseytymisvälineet ja reipasta mieltä.

Kurssi alkaa perjantaina klo 18:00 ja päättyy sunnuntaina klo 18:00 mennessä.
Kurssin sisältö:
- Kenttäkeittimen käyttökoulutus
- Ruoan määrän laskemin harjoituksissa / henkilö
- Ruoan valmistus

Kurssi on osallistujille maksuton.

Porin Prikaati
Porilaistie 1