Syksy NIINI20 B-Ajo-oikeuskurssi (5 vuoden ajolupa)

Ajankohta 19.9.2020
Kesto 1,0 vrk
Paikkakunta Niinisalo
Ilmoittautumisaika 11.6.2020 18.46 - 19.9.2020 9.00

Kurssin suorittamisen jälkeen osallistuja saa puolustusvoimien B-ajoluvan viidelle vuodelle.

Kurssi on tarkoitettu kaikille MPK:n vapaaehtoisille ja sitoutuneille toimijoille, jotka tarvitsevat tulevissa harjoituksissa B-ajolupaa.

Mitä kurssilaisen tulisi huomioida ennen MPK:n harjoitusta, sen aikana ja sen jälkeen? Ohjeistus päivittyy tarpeen mukaan. Muistathan lukea ohjeen aina ennen koulutukseen osallistumista.
Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: Ohjeita osallistujalle.

Kurssi on kaksivaiheinen. Kurssille hyväksymisen jälkeen (n. 3 viikkoa ennen kursisn alkua) osallistujalle lähetetään linkki PVMoodle koulutusympäristöön, missä suoritetaan ajolupaan liittyvä teoriaosa ja koe. Kokeen suorittamisesta otetaan mukaan todistus lähipäivälle 19.9.Niinisaloon.
Kurssin lähipäivään ei voi osallistua, jos teoriaosuutta ja koetta ei ole suoritettu. Myös siviiliajokortti on oltava voimassa ja kortti näytetään kurssin alussa kouluttajalle.

Lauantai 19.9.2020

0830 Ilmoittautuminen
0900 Kurssin avaus
0915 Kurssin käytännön koulutus alkaa
Lounas
Koulutus jatkuu
1600 Mennessä kurssi päättyy

Kurssi on osallistujalle maksuton.

Niinisalon varuskunta
Sairaalatie 6