Ajankohtaista informaatiovaikuttamisesta

Kesto 0,2
Paikkakunta Webinaari (Zoom)
Ilmoittautumisaika 3.8.2020 9.00 - 26.8.2020 23.00

Mitä pitää tietää informaatiovaikuttamisesta nyt?
Kurssin tavoitteena on lisätä ymmärrystä erityisesti korona-ajan informaatiovaikuttamisesta ja siltä suojautumiselta sekä luoda yhteisöllisyyttä ja kasvattaa luottamusverkostoja. Kurssin jälkeen osallistuja osaa tunnistaa paremmin vaikuttamisviestit.

Suomalaisille naisille, joita kiinnostaa kehittää omaa medialukutaitoa ja rakentaa yhteiskunnan luottamusverkostoja.

Osallistuminen ei vaadi aiempaa perehtyneisyyttä asiaan.

Informaatiovaikuttamisella lyödään nyt kipinää kiehisiin eli koronapandemian aiheuttamaa poikkeustilaa hyödynnetään viheliäisillä narratiiveilla, joilla saadaan aikaan levottomuutta ja sekasortoa.

Verkkokurssilla tutustumme informaatiovaikuttamisen tämänhetkiseen tilanteeseen.
Kurssi sisältää ennakkotehtävän, teoriaosuuden ja ryhmätehtävän.
Kurssi järjestetään yhteistyössä Naisten Valmiusliiton kanssa ja kouluttajana toimii Christina Forsgård.

Kurssi on osallistujille maksuton.

Kurssinjohtaja
Anu Laitila