WWF Öljyntorjunnan johtaminen 2. lähijakso

Kesto
Paikkakunta Helsinki
Ilmoittautumisaika 10.11.2020 12.51 - 17.10.2021 23.59

Kurssilaiset osaavat johtaa öljyntorjuntaa sekä toimia harjoitusten johdossa. He osaavat tilannekeskuksen toiminnan sekä suuremman joukon perustamisen periaatteet.

Kurssilaiset ovat saaneet aikaisempaa koulutusta WWF:n öljyntorjunnassa ja ovat sitoutuneita WWF:n toimijoita.

HUOM! Tarkoitettu WWF:n toimijoille.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Perjantaina 29.10. kurssi alkaa klo 18.00 etänä lyhyellä kertauksella ja valmistautumisella maastojaksoon.

Sunnuntai: Kurssin maastojakso Santahamina

Maastojakso alkaa sunnuntaina klo 08.30 kokoontumisella Radioniemessä Santahaminassa ja päättyy klo 17.00 mennessä.

Santahamina
00860 Helsinki

Kurssinjohtaja: Seppo Oksa (email: seppo.j.oksa@gmail.com)

Koulutuspäällikkö: Sakari Saikku (email: sakari.saikku@mpk.fi