Maastotaitoja naisille

Kesto 3 vrk
Paikkakunta Taipalsaari
Ilmoittautumisaika 3.11.2020 15.27 - 3.2.2021 15.00

Kyettävä toimimaan maastossa eräretkellä tai vaelluksella.

Erätaidoista kiinnostuneille 16v täyttäneille naisille.

Kurssilaisille jaetaan lumipuku, pakkassaappaat, pipo, sekä hiihtovälineet.
Ota mukaasi kurssille maastoon soveltuva lämmin alusvaatetus, lämpimät käsineet, oma rinkka/ reppu.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

MPK gör nödvändiga förändringar i utbildningstidtabellerna i enlighet med rekommendationer från statsrådet och myndigheterna. Uppdaterad information om situationen (på finska) hittas i MPK:s nyheter: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK’s distrikt informerar deltagarna om möjliga förändringar via e-post. Kom ihåg att försäkra dig om att e-postadressen på ditt MPK-kort är rätt.

Tunnettava jokamiehen oikeudet. Osattava varustuksen pakkaaminen, suunnistus, retkiruokailu, nuotio, majoittuminen ja tilapäisvälineiden käyttö.

Osallistumismaksu sisältää tapaturmavakuutuksen, koulutuksen, ja ruokailut.

Taipalsaari
Taipalsaari Merenlahden harjoitusalue