Ase-ja ampumakoulutus, reserviläiset

Kesto 8 h
Paikkakunta Taipalsaari
Ilmoittautumisaika 4.11.2020 8.23 - 24.5.2021 17.00

Kurssin jälkeen reserviläisen on kyettävä ampumaan reserviläiskiväärillä MPK:n ampumaohjelmisto mukaisia ammuntoja.

Reserviläiset

Varaa mukaasi ammuntaan ja asekäsittelyyn soveltuva vaatetus ja jalkineet
Kurssimaksu sisältää patruunakustannukset tapaturmavakuutuksen ja kenttälounaan.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

MPK gör nödvändiga förändringar i utbildningstidtabellerna i enlighet med rekommendationer från statsrådet och myndigheterna. Uppdaterad information om situationen (på finska) hittas i MPK:s nyheter: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK’s distrikt informerar deltagarna om möjliga förändringar via e-post. Kom ihåg att försäkra dig om att e-postadressen på ditt MPK-kort är rätt.

Kurssiohjelma lähetetään osallistujille kurssikirjeenä.

Osallistumismaksulla katetaan patruunakustannukset ja tapaturmavakuutus.

Taipalsaari
Rantatie 150, Taipalsaari. Taipalsaaren harjoitusalue.
49400 Taipalsaari

Valmiuspäällikkö