NASTA Leijona JohdaNASTA I

Ajankohta 7.8.2021 - 8.8.2021
Paikkakunta Parolannummi
Ilmoittautumisaika 3.4.2021 8.00 - 25.7.2021 23.00

Kurssilainen ymmärtää NASTA-harjoituksessa vastuullaan olevat tehtävät sekä johtamisen merkityksen harjoituksen onnistumisessa. Kurssilainen muistaa kurssilla opittuja asioita tulevassa NASTA-harjoituksessa.

Kurssi soveltuu kaikille NASTA Leijona 2022-harjoituksen johtamistehtäviin nimetyille henkilöille: harjoituksen johtajat, harjoituksen toimistojen päälliköt, kurssinjohtajat ja varajohtajat sekä toimistojen ja huollon vastaavat.

NASTA-harjoitukset ovat valtakunnallisia naisille kohdennettuja valmiusharjoituksia, jotka järjestetään vapaaehtoisten naisten voimin. Harjoituksen organisaatio kouluttautuu ennen varsinaista harjoitusviikonloppua JohdaNASTA I-II -kursseilla. Kurssille hyväksytyille lähetetään kurssikirje tarkennetuin aikatauluin ja ajo-ohjein noin kuukautta ennen kurssia. Kurssi on osallistujille maksuton, kurssiin sisältyy koulutus, muonitus, majoitus ja vakuutus kurssipaikalla. Kurssia ei varusteta suojavaatetuksella.

JohdaNASTA I -kurssilla käydään läpi NASTA-harjoituksen suunnittelua ja toteutusta sekä valmennetaan harjoituksen toimijoita omaan johtotehtävään. Kurssiviikonloppu on luento- ja ryhmätyöpainotteinen, joitain harjoitteita tehdään myös ulkona. Majoittuminen tapahtuu viikonlopun ajan yhteismajoituksessa.

Panssariprikaati
Parolannummentie 298