Reserviläisjohtaja-2 #01 (1/3)

Ajankohta 17.4.2021 - 18.4.2021
Kesto 2 x 2 päivää, 17.-18.4, 22.5. ja 20.6.
Paikkakunta Verkkokoulutus
Ilmoittautumisaika 10.11.2020 18.49 - 13.3.2021 9.00

1) Tuntee johtamisen vaatimukset nykyaikaisen taistelun toimintaympäristössä.

2) Osaa arvioida omaa ja ryhmänsä käyttäyttäytymistä suhteessa yhteiskunnan ja lain asettamiin normeihin.

3) Hallitsee joukon toiminnan- ja suorituskyvyn kehittämisen periaatteet joukon tehtävän sekä toimintaympäristön edellyttämälle tasolle.

Kaikille itsensä kehittämisestä kiinnostuneille reservin päällystön jäsenille. Johtamisen koulutusohjelman mukaisen Reserviläisjohtaja-1 kurssin hyväksytty suorittaminen on pakollinen ennen kurssille tuloa.

Johtamisen koulutusohjelman mukaisen Reserviläisjohtaja-1 kurssi tulee olla käytynä.

Kurssi toteutetaan 3. osassa. Ensimmäiset kaksi tapahtuvat Teams sovelluksen välityksellä. Viimeinen osuus toteutetaan Puolustusvoimien kurssikeskuksen tiloissa Tuusulassa. Kurssille valituille lähetetään kurssikirje valinnan jälkeen.
Kukin kurssin osio on oma kurssinsa, kurssilaiset siirretään edistymisensä mukaan järjestelmän toimesta kurssilta toiselle.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

MPK:n johtamiskoulutusohjelman mukainen.

Kouluttajat: Etelä-Suomen maanpuolustuspiirin kouluttajat sekä ulkopuoliset asiantuntijat.

Kurssinjohtaja: Waltteri Karhusaari
Kurssin hallinto: Aki Mäkirinta, aki.makirinta@mpk.fi,