Kurssinjohtajakurssi

Kesto 2 vrk
Paikkakunta LAKIALA
Ilmoittautumisaika 12.11.2020 13.33 - 17.1.2021 23.00

Kurssin jälkeen kurssilaiset osaavat toimia MPK:n kursseilla kurssinjohtajina. Lisäksi kurssilaiset osaavat antaa kannustavaa ja asiantuntevaa palautetta kouluttajien koulutussuorituksista.

MPK toimintaan sitoutuneille, kouluttajakurssin käyneet ja vuonna 2021 kurssin johtajana toimivat.

Kurssille on ilmoittauduttava 28 päivää ennen kurssin alkua. Kurssia ei varusteta. Kurssi majoittuu sisätiloihin. Kurssin aikana on mahdollisuus yöpyä kotona.

Kurssilla annetaan perusteet toimimisesta MPK:n kurseilla kurssinjohtajana. Kurssilla laaditaan tulevien kurssien kurssisuunnitelmia ml tukipyynnöt, viikko-ohjelmat ja turvallisuussuunnitelmat. Lisäksi toimitaan kurssinjohtajan ominaisuudessa palautteen antajina kouluttajakoulutuksen käytännön harjoituksissa.

Kouluttajakoulutusta, kurssilaisille maksuton

Puolustusvoimien tutkimuslaitos
Paroistentie 20
33960 LAKIALA