Maanpuolustuskoulutuksen kuntotestaus

Ajankohta 8.12.2020
Kesto 0,3
Paikkakunta Verkkokurssi (MS Teams)
Ilmoittautumisaika 18.11.2020 13.18 - 7.12.2020 12.00

Kurssin jälkeen osallistujalla on käsitys fyysisen kunnon tapahtumien järjestämisestä ja niiden merkityksestä osana reserviläisten liikuntakoulutusta ja kenttäkelpoisuutta.

Kurssille osallistujat pystyvät perustamaan toimialueillaan yhteisiä "testitiimejä" ja yhdessä toteuttamaan muiden kurssien ohessa suoritettavia testitapahtumia tai erillisiä testi- tai liikuntapäiviä. Samoin osallistujat saavat perusteet toteuttaa "Kunnossa inttiin" -tapahtumia joko yhteistyössä koulujen kanssa tai omina kurssitapahtuminaan.

Testaajakouluttajille, kuntotestaajille, kurssijohtajille, kurssivääpeleille, kouluttajakoulutuksen saaneille sekä reserviläisille, joilla on liikunta-alan kokemusta tai koulutus.

Ei edellytä erillistä esiopiskelumateriaalia.
Kurssi toteutetaan maksuttomana verkkokurssina.

Kurssi toteutetaan MS TEAMS-koulutuksena ja kurssille hyväksytyille lähetetään liittymislinkki sähköpostin kautta. Tarkastakaa oma sähköpostiosoitteenne, jonka olette tallentaneet omalle MPK-kortillenne.

Tiistai 8.12.2020
- klo 17.30 kurssille kirjautuminen alkaa
- klo 18.00 kurssin avaus ja ohjeet, valmiuspäällikkö
- klo 18.05 Kuntotestuksen perusteet, tavoitteet ja tilaisuuksien järjestäminen,
Hämeen maanpuolustuspiirin liikuntapäällikkö Heikki Kivikko

Tilaisuus pyritään päättämän viimeistään klo 19.30 mennessä.

webinaari (TEAMS) Verkkokurssi (MS Teams)

Kurssinjohtaja
Valmiuspäällikkö