Perustason ammunnat 1-3 (Niinisalo)

Ajankohta 15.5.2021
Kesto 1,0 vrk
Paikkakunta Niinisalo
Ilmoittautumisaika 26.11.2020 9.32 - 30.4.2021 9.00

Kurssin jälkeen kurssilainen hallitsee aseen turvallisen käsittelyn ja turvallisuusmääräykset ampumaradalla ja osaa kohdistaa aseen, osaa eri ampuma-asennot, osaa määrittää iskemäkeskeispisteen ja siirtää tähtäimiä (KIV)

Yli 18-vuotiaille. Osallistuja on vakuutettu kurssin ajan.
Kurssilla ammutaan MPK:n aseilla. Osallistujalla ei tarvitse olla aseenkantolupaa.

MPK:n ohjeistus edellyttää henkilöllisyyden tarkistamisen, ajokortti kelpaa henkilötodistukseksi.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: Ohjeita osallistujalle. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

MPK gör nödvändiga förändringar i utbildningstidtabellerna i enlighet med rekommendationer från statsrådet och myndigheterna.
Uppdaterad information om situationen (på finska) hittas i MPK:s nyheter: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK’s distrikt informerar deltagarna om möjliga förändringar via e-post. Kom ihåg att försäkra dig om att e-postadressen på ditt MPK-kort är rätt.

Niinisalon varuskunnan ampumaradalle saapuessa voi käyttää Google Mapsissa osoitteena Pohjankankaantie 111, Kankaanpää. Sillä kohtaa on tienviitta ampumaradoille vievälle tielle.

Kurssilla ammutaan n. 60-70 laukausta ja MPK:n ampumaohjelmiston mukaisia ammuntoja. Kurssimaksu sisältää vakuutuksen, aseet ja patruunat.

Kurssi alkaa klo 10.00 ja harjoittelun lomassa pidetään ruokatauko omin mukaanotetuin eväin. Ruokatauolla ei ole mahdollista poistua muualle syömään. Sään mukainen varustus.

Kurssi päättyy n. klo 16.00 mennessä.

Niinisalon varuskunta
Sairaalatie 6