SOTVA-ammunnat perustaso (Raasi)

Kesto 1,0
Paikkakunta Pöytyä
Ilmoittautumisaika 27.11.2020 1.36 - 7.10.2021 9.00

Kurssin jälkeen kurssilainen hallitsee aseen turvallisen käsittelyn ja turvallisuusmääräykset ampumaradalla ja osaa kohdistaa aseen, osaa eri ampuma-asennot, osaa määrittää iskemäkeskeispisteen ja siirtää tähtäimiä (MPK-kiv)

Kaikille yli 18-vuotiaille. Osallistujalla tulee olla kokemusta AK, RK-ampumisesta (esim. varusmiespalvelus, SRA, muu ampumaharrastus). Osallistuja on vakuutettu kurssin ajan. Osallistujalla ei tarvitse olla aseenkantolupaa.

Kurssilla ammutaan MPK:n aseilla. Osallistujalla ei tarvitse olla aseenkantolupaa.
Kurssi alkaa klo 10 Raasin ampumaradalla. Ammuntojen välissä tunnin ruoktauko omin mukaan otetuin eväin. Ruokatauolla ei ole mahdollista poistua muualle syömään. Sään ja kelin mukainen varustus, jolla voi olla ulkona koko päivän.
MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.
MPK gör nödvändiga förändringar i utbildningstidtabellerna i enlighet med rekommendationer från statsrådet och myndigheterna.
Uppdaterad information om situationen (på finska) hittas i MPK:s nyheter: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK’s distrikt informerar deltagarna om möjliga förändringar via e-post. Kom ihåg att försäkra dig om att e-postadressen på ditt MPK-kort är rätt.

Kurssi alkaa klo 10 ja päättyy n. klo 16.00 mennessä. Kurssilla ammutaan n. 60-70 laukausta ja MPK:n ampumaohjelmiston mukaisia ammuntoja. Kurssimaksu sisältää vakuutuksen, aseet ja patruunat.

Osallistumismaksu sisältää; aseet, patruunat, kuulosuojaimet, suojalasit, koulutuksen ja vakuutuksen

Raasin harjoitusalue
Raasintie