Kouluttajakurssi 1

Paikkakunta Tikkakoski
Ilmoittautumisaika 10.1.2021 19.25 - 26.3.2021 12.00

Kurssin jälkeen kurssilaiset osaavat
- kouluttaa organisaation henkilöstöä sekä normaali-/poikkeusoloissa sekä
- toimia apu-/rastikouluttajana.

MPK:n sitoutuneille kouluttajille sekä kaikille johtamis- ja kouluttajakoulutuksesta kiinnostuneille, varusmiespalvelun tai naisten vapaaehtoisen palvelun suorittaneille henkilöille.

Kurssilaisille jaetaan vain vuodevaatteet, joten ota mukaasi tarvitsemasi määrä vaatteita ml. sisäliikuntavälineet.

MPK:n sitoutuneille kurssi on maksuton. Muille kurssin hinta on 30 euroa. Ilmoittautuminen viimeistään 26.3.2021 kuluessa. Kurssista myönnetään reserviläiselle kaksi (2) rinnasteista kertausharjoitusvuorokautta.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Johtamis- ja kouluttajakoulutuksen uusitulla kurssilla voit kehittää itseäsi johtamaan oman organisaatiosi toimintaa niin normaali- kuin poikkeusoloissa. Kurssi antaa mm. valmiuksia toimia eri harjoituksissa rastikouluttajana.

Kurssi on maksuton MPK:n sitoutuneille henkilöille. Kurssimaksu sisältää opetuksen, materiaalin, ruokailut ja kahvit sekä vakuutuksen.

Ilmasotakoulu
Viestitie 9, josta opastus