NASTA FRISKI 2021: JohdaNASTA III

Kesto 4
Paikkakunta Kauhava
Ilmoittautumisaika 26.5.2021 9.00 - 28.7.2021 15.00

FRISKI 2021 – harjoituksessa vastuutehtävässä olevat henkilöt kykenevät soveltamaan JohdaNASTA I-II kursseilla opittuja syväjohtamisen tietoja ja taitoja harjoituksen aikana sekä ymmärtävät keskeisten turvallisuustekijöiden vaikutuksen harjoituksen onnistumiseksi.
Lisäksi harjoituksessa mukana olevat muut toimijat tiedostavat saadun tehtävänkuvauksen ja suoriutuvat annetun kuvauksen mukaisista tehtävistään huolellisesti ja turvallisen harjoituksen aikana.

FRISKI 2021 -harjoituksen organisaatiossa toimivat: harjoituksen johto, toimistojen päälliköt, toimistojen vastaavat, ensiapuhenkilöstö, kaikki tukitehtävissä toimivat, seuraavan NASTA-harjoituksen johtaja ja varajohtaja, MPK:n edustaja ja yhteysupseeri.

Harjoituksen kurssien johtajat, varajohtajat ja kouluttajat ilmoittautuvat omalle kurssilleen.

NASTA-harjoitukset ovat valtakunnallisia naisille kohdennettuja valmiusharjoituksia, jotka järjestetään vapaaehtoisten naisten voimin. Osallistuaksesi NASTA-harjoitukseen, et tarvitse aikaisempaa kurssikokemusta tai ennakkotietoja valitsemastasi kurssista. Normaali terveys ja fyysinen kunto riittävät harjoituksessa, sillä annettava koulutus on luonteeltaan kaikille naisille soveltuvaa peruskoulutusta.
Harjoitukseen hyväksytyille osallistujille tullaan lähettämään noin neljää viikkoa ennen harjoituksen alkua kirje, jossa kerrotaan tarkemmin viikonlopulle jaettavista varusteista ja aikataulusta. Lisäksi informoidaan ajo- ja saapumisohjeet paikan päälle. Osallistumismaksun suorittamista varten lähetetään maksuohje aikaisintaan 21 vuorokautta ennen harjoitusta joko sähköpostilla tai e-kirjeenä. Harjoituksen peruminen ilman kustannuksia on mahdollista ennen osallistumismaksun lähetystä.

Kurssin aikana toteutetaan NASTA FRISKI -harjoitus yhdessä muiden toimijoiden kanssa. Lisäksi vastataan omaan tehtävänkuvaan liittyvien asioiden organisoinnista sekä toteuttamisesta.

Osallistumismaksuun sisältyy muonitus, majoitus, suojavaatetus, vakuutus kurssipaikalla ja koulutus.

LSK Business Park
Loppusuora 20