Pistooli ammuntapäivä naisille, Rissala

Ajankohta 17.7.2021
Paikkakunta Toivala
Ilmoittautumisaika 4.2.2021 14.00 - 12.7.2021 20.00

Hallitsee käsiaseen turvallisen käsittelyn, tuntee turvallisuusmääräykset ampumaradalla.
Osaa kohdistaa henkilökohtaisen aseensa.

Yli 18 vuotiaille naisille jotka suunnittelevat hakevansa vapaaehtoiseen asepalvelukseen sekä ammunnasta kiinnostuneet naiset.

Kurssille ilmoittautuneet - kurssi laskutetaan vasta kurssin jälkeen.

Kurssille osallistuja:
- Ota mukaasi sään mukainen vaatetus
- Ota mukaasi henkilötodistus
- Ilmoita mahdollinen erikoisruokavalio 12.7.2021 mennessä koulutuspäällikölle. panu.laitti@mpk.fi
- Varmista, että sähköpostiosoitteesi on oikein MPK-kortilla. Ilmoitukset mahdollisista muutoksista ilmoitetaan sähköpostilla.
- Tulethan kurssille terveenä !
- Jos sairastut ota yhteyttä koulutuspäällikköön.
- MPK:n uutisissa osoitteessa
https://mpk.fi/ajankohtaista/mpk/ohjeita osallistujalle/ kerrotaan mitä kurssilaisen tulisi huomioida ennen kurssille tuloa, sen aikana ja sen jälkeen
- MPK tekee tarvittavia muutoksia kurssien aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti.
- Ammuntapäivä pitää sisällään ruokailun joten jos tarvitset erityisruokavalion niin ilmoita siitä koulutuspäällikölle sähköpostilla vähintään viikkoa ennen ampumapäivää.

Turvallisen asekäsittelyn harjoittelu ja tutustuminen henkilökohtaiseen aseeseen. Toiminta ampumaradalla sekä ammunnat 9.00 pistoolilla.

Kurssimaksu sisältää;
vakuutuksen kurssin aikana, ruuan ja kahvit sekä ammunnoissa käytettävät patruunat.

Karjalan Lennosto, Rissalan tukikohta
Leppälammentie 201