Sovellettu ammunta

Kesto 0,5
Paikkakunta Oulu
Ilmoittautumisaika 22.2.2021 14.53 - 25.7.2021 23.59

Harjaannuttaa ja kerrata turvallista aseenkäsittelyä sekä ampumataitoja.

Ampumaharrastuksesta kiinnostuneet täysi-ikäiset.

Osallistumisen edellytyksenä on vähintään yksi aiempi kivääri- ja pistooliammunta.

Harjoituksessa käytetään MPK-kivääriä sekä 9mm palveluspistooleja, myös järjestäjien omia aseita voi kokeilla. Harjoitukseen voi osallistua myös omilla luvallisilla aseilla (hallussapitolupa tarkastetaan) ja patruunoilla. Ammutut laukaukset (ei koske omia patruunoita) laskutetaan MPK:n toimesta kurssin jälkeen.

Tapahtumassa on tilaa 10 osallistujalle.

Tämän kurssin toteuttamisesta vastaa Oulun reserviläiset ry.

Mikäli et kuulu mihinkään reserviläisyhdistykseen, mutta olet kiinnostunut ammuntaharrastuksesta ja reserviläistoiminnasta, voit ottaa yhteyttä sähköpostitse oulures@gmail.com tai puhelimitse.
Lisätietoja Kalle Friman, p. 045 672 5553, frimankalleilmari@gmail.com

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Ampumaharjoitus sisältää ohjatun pistooli- tai kivääri -ammunnan (Sovellettu ammunta 1).

Ohjelma:
Klo 17:00 Kokoontuminen Hiukkavaaran ampumaradalle 2 (300 m), Alkupuhuttelu, Turvallisuussuunnitelman esittely ja kuittaus
Klo 17:10 Ampumaharjoituksen ammuntaosuuden aloitus
Klo 19:45 Ammuntaosuus loppuu ja radan siivous alkaa
Klo 20.00 Päivän harjoitus loppuu.

Laskutetaan käytetyn materiaalin mukaan.

Ampumaradan Paviljonki ja ampumarata 2
Hiukanreitti 225