Selviytymiskurssi, Mustamaa

Ajankohta 18.6.2021 - 20.6.2021
Kesto
Ilmoittautumisaika 1.4.2021 8.00 - 3.6.2021 23.00

Kurssin tarkoituksena saada selviytymisen perusteet.

• OSAAVAT selviytymisen perusmenetelmät sekä osaavat toimia selviytymistilanteessa useita vuorokausia oman toimintakykynsä säilyttäen
• OSAAVAT suojan rakentamisen, tulenteon, veden ja ravinnon hankinnan selviytymistilanteessa.
• OSAAVAT toimia yksin ja ylläpitää omaa toimintakykyään
• OSAAVAT toimia ryhmässä ja suorittaa ryhmälle annettuja tehtäviä
• TUNTEVAT selviytymisen filosofian, prioriteetit ja selviytymistä haittaavat tekijät
• TUNTEVAT toimenpiteet vesistöharjoituksen jälkeen

Reserviläisille.

Kurssi pidetään Mustamaan saaressa. Kokoontuminen Klamilan satamassa. Osoite: Kalasatamantie 148, 49860 Vironlahti

Nyt olisi loistava mahdollisuus päästä mukaan varsinaiseen seikkailuun ja kokea pelastautuminen alukselta keskellä merta, jonka jälkeen pyrkiä selviytymään uimalla lähimpään saareen. Hienoon vanhaan sotilassaareen päästyäsi tehtävänäsi on selviytyä pätevien kouluttajien avustuksella kaksi päivää.
Kouluttajat perehdyttävät teidät selviytymisen perusteisiin. Tulenteko, ravinnon kerääminen, majoituksen/suojan rakentaminen ym.

Mustamaa/Vironlahti

Kurssinjohtaja Teuvo Heikkinen, teuvo.messenger@hotmail.com