Alastaron reserviläisten kivääriammunnat

Kesto 1,0 vrk
Paikkakunta Säkylä
Ilmoittautumisaika 25.3.2021 8.59 - 27.6.2021 23.00

Kurssin jälkeen osallistuja tuntee MPK:n kiväärin turvallisen käytön sekä toiminnan ampumaradalla ja osaa ampua RK 1-3 mukaiset ammunnat.

Kurssi on kohdennettu Alastaron Reserviläisten yhdistyksen jäsenille.
Vain yhdistyksen jäsenent voivat osallistua kurssille.

Osallistujille jaetaan kursisn alussa kuulosuojaimet ja suojalasit käyttöön sekä aseet ja patruunat. Mikäli sinulla on omat kuulosuojaimet ja suojalasit niin voit ottaa ne mukaan ja käyttää niitä kurssilta. Omia aseita ja patruunoita ei saa käyttää tällä kurssilla. Osallistujat ottavat myös omat eväät mukaan.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: Ohjeita osallistujalle. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

MPK gör nödvändiga förändringar i utbildningstidtabellerna i enlighet med rekommendationer från statsrådet och myndigheterna.
Uppdaterad information om situationen (på finska) hittas i MPK:s nyheter: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK’s distrikt informerar deltagarna om möjliga förändringar via e-post. Kom ihåg att försäkra dig om att e-postadressen på ditt MPK-kort är rätt.

18.7.2021 Sunnuntai

9.00-10.00 Ilmoittautuminen
10.00-15.00 Ase- ja ampumakoulutus, varomääräykset, ammunnan harjoittelu ja kovapanosammunnat.
15.00-16.00 Aseiden huolto ja ampumaradan siivous
16.00 Kurssin päättäminen

Kurssimaksu sisältää aseet, patruunat, vakuutuksen ja koulutuksen.

Porin Prikaati
Porilaistie 1