Suunnistuksen kenttäkelpoisuussuoritus Raaseporissa/Fältduglighets orientering i raseborg

Ajankohta 2.6.2021
Kesto 3 tuntia/timmar
Ilmoittautumisaika 14.4.2021 20.23 - 17.5.2021 23.00

Kurssilla tehdään suunnistuksen kenttäkelpoisuussuoritus

Kurssi soveltuu kaikille kenttäkelpoisuudestaan ja toimintakyvystään kiinnostuneille.
Suorittaessaan suunnistuksen hyväksytysti sekä joko marssin tai kenttäkelpoisuusammunnan, on osallistuja oikeutettu rinnasteiseen kertausharjoituspäivään.
Kursen passar till alla, som är intresserade av sin fältduglighet och fysiska prestationsförmåga.
De som klarar av orienteringsbanan godkänt, är berättigade till en ersättande rep.övningsdygn ifall man även utför en march eller fältduglighetsskjutning.

Kenttäkelpoisuussuoritus edellyttää 7 kilometrin radan läpäisemisen hyväksytysti.
Suorituksen mittaukseen käytetään emit-leimausjärjestelmää. Jos et omista omaa emit-leimauskorttia, voit vuokrata sen järjestäjältä.
Mpk:n osalta kurssi on ilmainen ja sisältää tapaturmavakuutuksen. Järjestäjä OK Raseborg veloittaa 7 euron karttamaksun, jonka osallistuja maksaa paikan päällä.
Tarkempi kokoontumispaikka ilmoitetaan osallistujille lähempänä tapahtumaa.
Fältduglighets orientering är 7 km:s bana som man skall klara av under 3 timmar. Som tidtagningssystem använder man Emit-system. Om du inte har egen emit-kort, kan du hyra en av arrangörer.
Kursen är gratis för MPK:s del och den inkluderar olycksfallsförsäkring. Men arrangörföreningen OK Raseborg tar 7 euros kartavagift av deltagana.
Exakt plats för samling meddelas till deltagarna sedan, när den är klar.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

MPK gör nödvändiga förändringar i utbildningstidtabellerna i enlighet med rekommendationer från statsrådet och myndigheterna. Uppdaterad information om situationen (på finska) hittas i MPK:s nyheter: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK’s distrikt informerar deltagarna om möjliga förändringar via e-post. Kom ihåg att försäkra dig om att e-postadressen på ditt MPK-kort är rätt.

Kokoontuminen klo 17.00 kilpailukeskuksessa.
Omatoiminen lähtö radalle, maksimi suoritusaika 3 h.
Samling kl 17.00 i tävlingscentralen.
Till banan får man starta när man vill, max tid 3 h.

Tenhola, Raasepori/Tenala, Raseborg

Kurssinjohtaja Harry Sainio, Liikuntapäällikkö MPK MeriPP/Etelä-Suomi